Bericht aan de pers n.a.v. de hoorzitting over de VRT-audit

Beste,

Morgen, donderdag 29 oktober om 10u, vindt tijdens de vergadering van de Commissie Media de hoorzitting plaats over de VRT-audit, met Luc Van den Brande (voorzitter raad van bestuur VRT) en Frederik Delaplace (gedelegeerd bestuurder VRT). Deze hoorzitting zal achter gesloten deuren gebeuren: https://www.vlaamsparlement.be/commissies/commissievergaderingen/1436675

Als gevolg van de beslotenheid van deze vergadering en van de coronamaatregelen die van toepassing zijn in het Vlaams Parlement, zal de pers en media die naar aanleiding van deze hoorzitting aanwezig willen zijn, niet toegelaten worden tot de gebouwen van het Vlaams Parlement.

Als er pers of media voor een andere reden aanwezig wil zijn in het parlement, dient men contact op te nemen met de persvoorlichter, Dirk Nuyts.

Dirk Nuyts Persvoorlichter Vlaams Parlement